Sunday 17 July 2016

INFO AFA



Ramai yang keliru tentang ADULT Stem Cell/Stem cell induk/stem cell dewasa. Adult stem cell atau stem cell dewasa ini tidak sama dengan stem cell yang terhasil atau dihasilkan dari buah-buahan. Adult stem cell wujud secara semula jadi di tulang sum-sum manusia.

Seiring dengan perkembangan usia,kita kerap mendengar dan melihat orang-orang tua yang dihingapi penyakit KENCING MANIS,DARAH TINGGI, SAKIT JANTUNG, GOUT, ALZHEIMER, KANSER, STROK, LEMAH LUTUT DAN SENDI DAN SEBAGAINYA.

Sebaliknya kanak-kanak pula berpotensi untuk sembuh dengan lebih cepat dari sakit mahupun dari kecederaan.

Kerana apa ? 

Kerana seiring peningkatan umur berlaku kerosakan terhadap sel-sel dalam tubuh. Banyak sel yang cedera dan rosak akibat radikal bebas. Juga akibat tebiat pemakanan yang buruk dan tidak terkawal.

CELLMAXX bukanlah ubat mahupun produk stem cell. Ia hanyalah AFA atau Alge Hijau Biru.

Bahasa mudahnya AFA adalah lumut. Aphanizomenon FlosAquae atau AFA yang terkandung dan menjadi bahan utama dalam Cellmaxx itulah yang bertanggungjawab mengeluarkan semula stem cell induk yang melekat di tulang sum-sum manusia.

AFA merangsang semula tulang sum-sum manusia sehingga berjaya merembeskan dan mengeluarkan semula stem cell-stem cell induk yang tersekat di situ.

Dari manakah AFA Cellmaxx ini berasal ? 

AFA atau lumut hijau biru ini terhasil di sebuah tasik yang berasal dari bekas kawah gunung berapi di Tasik Klamath Oregon di Amerika.

AFA adalah makanan yang bernutrien padat yang kaya dengan Polisakarida, Phycocyanin, Klorofil,L-selectin ligand, Vitamin, TraceMineral, Beta Carotene, Asid Amino dan Phynylethylamine (PEA). Sebatian ini bertanggungjawab untuk meningkatkan dan menyokong sistem imun manusia.


Tasik Klamath, Oregon, Amerika


No comments:

Post a Comment